CERITA BASI DI SENSASIKAN

11/04/2009 02:31:00 AM suria lekatlekit 1 Comments

tu dia... 2.30 pagi tak tido2 lagi.. camna Uolls?? Esok menguap tahap badak la kat opis. Alahai..

Tu dia menguap.. Pastikan berus gigi Uolls

Bagi mengisi masa lapang yang agak sempit ni.. I update la entry terkini dan terkutuk ni untuk tatapan sapa2 yang mencabul kedalam blog yang tak berapa nak ensem ni.

Bukan sekadar gambar hiasan.. Tak paham2 ker?? kekekeke

Penah tak korang di hambur dengan sumpahan2?? Mesti penah punya.. antara tau dengan tak tau je korang. Adala sepohon manusia yang penah ada dalam hidup i tak lama dulu yang tak boleh terima hakikat sampai sekarang. Kadang2 sewel gak i dengan dia Uolls.. mana tak nya. Kejab ok, kejab menyumpah, kejab mendoakan kesejahteraan... Ni sapa sewel Uolls??

Tudia mangsa sumpahan Ex... (ampunkan kami penunggu gua!)

sampai sekarang i tak berterus terang napa dia men'cemuih'kan i.. (*cemuih = Bosan). Bagi aku.. terlalu personal untuk di kongsikan. Aku tak suka nak malukan orang k.. Biar la apa yang aku cerita kat blog ni adalah benda yang aku rasa lulus untuk tatapan Umum.


Cerita2 dalam blog I memang dah di cop tau!!

Biar semua tu dah dalam celah2 sejarah & dah expired pun.. Still sepohon insan itiew masih mensensasikan cerita basi. Mencanang macam takde noktah! Haruskah aku pinjam kata kata sakti azwan ali... Ada aku kesah??? Rasanya harus la kot....

Ada Aku Kesahh?? (Dengan penuh sopan & soleh gitiew)

So, mulai sekarang.. dengan rasa penuh ke glemeran yang tak di iktiraf maka aku gunakan slogan keramat azwan ali.. Ada aku kesah??? Ko canang la apapun aku anggap je semua tu macam serpihan daging yang lekat celah gigi. Tak pedihkan mata.. (Op's!!)

celah gigi katanya.. Op's gigi longkang!

Pada sepohon manusia itiew... ADA AKU KESAH??? aku dah terang2 tak brapa baik tapi ko yang baik tu baik ke dok sumpah seranah aku bagai???

Tu dia kau sepohon manusia itiew katanya..

Amik cermin... tengok!! Tengok 100% diri kau.. Cari kelemahan diri bukan tak abis2 dok susun jari tunding salah orang. (Ops.. untuk diri sendiri gak)

Tudia tumbuh jari2 diatas jari jemari ko.. punya banyak lak salah aku kan??

Memang takde manusia yang sempurna.. Tapi cuba lah ko ubah penampilan ko tu.. Hati baik kalau serabai pun.. hurmmm... (No Komen). Bukan stylo cam awal shaari tapi cukup la kemas & berbau syampu skit bukan bau rokok je manjang. (Op's.. terpecah salah satu rahsia). Aku tak berpengetahuan tinggi tentang agama Tapi Nabi kita pun sentiasa bersih & Kemas.

Kata Atuk.. "Biar Tue.. Asal Bergaye"

Pada sepohon manusia itiew... dari hint2 yang aku sebut tu.. kalau ko terjah blog aku ala2 Naz Ahmad, cuba amik dari sudut positif. Apapun.. Kita memang tak berjodoh, so.....

-The end-

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com